Rydz oficjalnie wiceprezesem Widzewa Łódź

Potwierdziły się doniesienia portalu Widzew24.pl. Zgodnie z uchwałą rady nadzorczej Widzew Łódź SA od 1 stycznia 2021 r. stanowisko wiceprezesa piastował będzie dotychczasowy dyrektor ds. marketingu Polonii Warszawa, Michał Rydz.

Nowopowołany wiceprezes Widzewa będzie odpowiadał za marketing, sprzedaż i komunikację.

Nowy wiceprezes Widzewa ma ośmioletnie doświadczenie w branży marketingu, które teraz zechce przełożyć na pracę przy al. Piłsudskiego. – Jestem fanem analityki i wykorzystania technologii oraz rozwiązań cyfrowych. Z taką intencją i podejściem przychodzę do Widzewa. Taki klub, jak każda zdrowa organizacja, powinien w obszarze marketingu i sprzedaży koncentrować się na wzroście przychodu, zysku oraz satysfakcji kibiców. Ja jestem po to, by te określenia, były odmienianie przez wszystkie przypadki – powiedział stronie oficjalnej Widzewa.

Author: Kwikster

Barwy moro, ciemny kaptur, Kwik to dziwny bywa stwór, o swej Polonii marzy dzień i noc i w Gwiezdnych Wojen wierzy moc [wierszyk z czasów ogólniaka... niezmiennie na czasie ;)]

5 thoughts on “Rydz oficjalnie wiceprezesem Widzewa Łódź

  1. Szkoda że odszedł, pozytywne że poszedł wyżej, czyli musiał być dobry w swoim fachu. Rzeczywiście transmisje i skróty meczów poprawiły się jakościowo (powtórki, herb klubu po bramce itp).
    Myślę,że bardzo trudno jest pracować w marketingu na Polonii. Wszędzie masz Cwks, spróbuj na przykład pozyskać dla Polonii znaną markę spożywczą np. mleko. Już słyszę co by sie działo w warszawskich sklepach. Nie wspominam o produktach alkoholowych to inna bajka.
    W ogóle jaka znana marka mogłaby firmować Polonię i na tym zyskać?
    Ma ktoś pomysły ?
    Ja pracuję w branży ubezpieczeniowej i tylko olbrzymia firma mogłaby sobie na to pozwolić mająca klientów w całej Polsce.
    GKS Katowice ma sponsora – pośrednika ubezpieczeniowego.
    A może na tym Forum jest ktoś z tej branży ? Może coś by się dało zrobić ?

    1. Jak pozyskać markę dla Polonii? Zobacz co reklamuje się przy CWKS i idź do konkurencji. 🙂 I podstawowe pytanie brzmi – co Polonia może zaoferować potencjalnemu sponsorowi dzisiaj? Dlaczego ktoś miałby chcieć się wizerunkowo lokować przy K6? Generalnie odpowiedź jest w rozmowie Szczepłeka (Szczepłka?) z Mazurkiem.

  2. Obecnie największą barierą jest poziom rozgrywek, na którym gra Polonia. Od drugiej ligi można dopiero szukać dużych marek do współpracy. Mecze w tej klasie są już transmitowane w tvp. W dzisiejszym świecie telewizja to trzecia władza, bo ma milionowe rzesze odbiorców. Teraz trzeba się więc skupić na awansie. To jest priorytet!

Dodaj komentarz