Rozpoczęcie kibicowskiej ofensywy karnetowej

Kupujemy karnety dla siebie i rodziny, namawiamy znajomych! Kibice muszą pomóc Polonii jeszcze bardziej niż rok temu!

Do dzieła: https://bilety.kspolonia.pl

Zachęcamy do wyboru przy zakupie karnetu opcji: Nowa karta. Nie będziecie musieli wtedy co mecz drukować nowego biletu.

Więcej informacji odnośnie tego czym różni się nowa karta od wydruku samodzielnego znajdziecie na stronie:  kspolonia.pl/faq/#bilet-info-5

Author: Kwikster

Barwy moro, ciemny kaptur, Kwik to dziwny bywa stwór, o swej Polonii marzy dzień i noc i w Gwiezdnych Wojen wierzy moc [wierszyk z czasów ogólniaka... niezmiennie na czasie ;)]

14 thoughts on “Rozpoczęcie kibicowskiej ofensywy karnetowej

    1. Sporo błędów. Musiałem pisać do ich supportu, bo moje dane przeniesiono wadliwie i nie mogłem karnetu kupić

    2. A może jednak warto czasem poszukać też jakiś pozytywów?
      W końcu klub ma swój system biletowy, a nie zarządza tym firma, która za najdrobniejszą zmianę chciała pieniądze, a praktycznie nic nie robiła. Nie można było nic sensownego zaplanować, bo mówiono, że się nie da.

      Wiadomo, że mogło być lepiej, ale patrząc, że teraz klub ma możliwość samodzielnego naprawiania błędów i wprowadzania zmian to możemy mieć nadzieję, że w przyszłym sezonie będziemy mieli naprawdę sprawnie działający system biletowy.
      Nie myli się ten, co nic nie robi 🙂

    3. Bardzo dobrze że maja własny system. Nie zmienia to faktu że jestem klientem i wymagam.

    4. Bardzo dobrze, że jest własny system. Błędy się zdarzają wszędzie i na każdym etapie. Napisałem w swoim przypadku do supportu, odpisali, po kilku godzinach błąd został naprawiony. Źle zmigrowane dane – wiadomo, że przy tak dużej liczbie osób nikt nie będzie kopiował tego ręcznie

    5. @ Bielany_KSP Jesteś klientem? serio? Myślałem, że jednak kibicem 😉

      To nie będzie personalnie do Ciebie.
      Smutne jest to, że spora część kibiców Polonii potrafi tylko narzekać i marudzić. Nawet po awansie znaleźli się tacy, którym coś nie pasowało.
      Myślę, że warto zauważyć pozytywne zmiany jakie nastąpiły na przestrzeni dwóch lat. Zdecydowanie jest bardzo wiele do poprawy, także w systemie biletowym, z którym ja też miałem problem 😉 Ale gdzie byliśmy dwa lata temu, a gdzie jesteśmy dzisiaj.
      W tym klubie nie było nic, był jeden wielki… bałagan. Wydaje mi się, że doprowadzenie wszystkiego do porządku to nie jest niestety kwestia roku czy dwóch. To wymaga czasu. Stąd u mnie przekonanie, ze warto doceniać nawet te małe zmiany 🙂

    6. To kibic nie jest klientem? Może jest wiernym w kościele?

    7. No ja się nie czuję jak klient. Nie chodzę na Polonię jak do supermarketu.

    1. Ja zrozumiałem, że Enigma wstrzymała się z zakupem do wczoraj do 19:11. Nie wiadomo, z której godziny jest taka ilość

    2. wiele osób kupi przed pierwszym meczem/ po wypłacie, jak sądzę sprzedamy dużo więcej karnetów niż w zeszłym roku jak to się na koniec podsumuje.

    3. Zamiast kibiców klienci, najważniejszy nie jest wynik tylko kasa , no idziemy w stronę korporacji 😉
      system jest ok, tylko z tym herbem „do góry kołami” przy wyborze miejsc to przesada.

  1. Dla porównania ceny karnetów (wyprzedane już wszystkie miejsca) na Widzewie dla przedłużajacych karnety:
    375 złotych na trybuny B i D oraz sektor rodzinny,
    410 złotych na sektory A1, A2, A11 i A12,
    480 złotych na trybunę C,
    510 złotych na sektory A3, A4, A9 i A10 oraz
    900 złotych na sektory A5 i A8.

Dodaj komentarz