Klub zapowiada otwarcie „Kamiennej” na cały sezon

Podczas prezentacji piłki, którą piłkarze „Czarnych Koszul” będą grali w I lidze fanom udało się dopytać o sprzedaż karnetów (ma ruszyć w poniedziałek) oraz kilka innych istotnych spraw, które warto zebrać przed oficjalnym ogłoszeniem cen biletów i karnetów.

Polonia podjęła także decyzję o trwałym otwarciu trybuny „Kamiennej” na sezon 2023/24:

Co do cen karnetów na „Kamyk”:

Author: Kwikster

Barwy moro, ciemny kaptur, Kwik to dziwny bywa stwór, o swej Polonii marzy dzień i noc i w Gwiezdnych Wojen wierzy moc [wierszyk z czasów ogólniaka... niezmiennie na czasie ;)]

6 thoughts on “Klub zapowiada otwarcie „Kamiennej” na cały sezon

  1. Cena 400 zł i 350 nie wydają się tragiczne, gorzej jeżeli chcą przyjść 3 osoby z rodziny. Nie wiem jaka cena dla dzieci.
    Oczywiście powstaje pytanie czy karnet nie powinien dawać coś więcej ? Np. Zniżka na piwo i kiełbasę i na pamiątki w sklepie. Tak to powinno sie promować karnetowiczów.
    Płacę mniej za bilet ale i dostaje piwo za 8 i kiełbasę za 12 . Zestaw 2 dychy. I jest gites.

    1. Bratkowski napisał, że być może będą dawać duże zniżki na nowe koszulki meczowe dla przedłużających karnet.

  2. Karnet przedewszystkim powinien dawac mozliwosc zakupy dla dzieci zony …biletu za symboliczna cene wtedy stadion sie zapelni a chyba o to chodzi a przy okazji rodzic wyda kase kupojac dzieciom kielbase,napoje ,szalik itp…przy okazji tak sie nabywa przyszlego kibica ktory po rospoczeciu pracy zaplaci za karnet i tak sie nabija frekfencje i promoje klub a przy okazji ma sie karte przetargowa z Ratuszem odnosnie stadionu .. bazy treningowej ..pokazujac im ze stadion jest wypelniony i przy okazji przy wypelnionym stadionie mozna zlapac szybciej sponsora i dobrze to wyglada jako wizerunek klubu w tv.. i tak sie jest na fali a nie pod fala…

    1. W pełni się zgadzam. Naprawde trzeba jak najszybciej zwiększyć frekwencje. Działania komendancika ewidentnie pokazują o co chodzi legjonistom. Władza absolutna.. Więc warto by przychodziły całe rodziny na zniżkach. Oby to czytał ktoś z polonijnego marketingu.

  3. Czy otwarcie Kamiennej na wszystkie mecze ma sens ekonomiczny ? Rozumiem że na mecze hitowe tak, ale na wszystkie ? Koszty obsługi , ochrony.
    Czy na Kamiennej usiądzie zawsze te 1000 osób ?
    Taka moja uwaga.

  4. Moim zdaniem ta 1 liga zapowiada sie niezmiernie intersujaco sportowo i marketingowo teraz jak klub to wykorzysta tego jak na dzis nie wiemy bo ofensywy transferowej na dzis nie widac ale to moze i powinno sie zmienic…
    Moim zdaniem grzechem by bylo nie wykorzystac tego potecialu jaki stwarza nam ta liga.
    Jezeli my ten potecial wykorzystamy to napewno w takiej metropoli znajda sie ludzie ktorzy ten maly stadion zapelnia …natomiast jezeli bedziemy liczyc na cud i czekac co bedzie niewkladajac ciezkiej pracy no i pieniedzy niestety to jusz wtedy sami bedziemy temu winni , na zaden klub w Polsce grajacy piach i blakajacy sie po ogonie ligi i to nie na najwyzszym krajowym poziomie nie moze liczyc na dobra frekfencje …pisalem to jusz tyle razy nie mozna sie dostac pod fale bo to nic dobrego nie wrozy troche miejmy optimizmu i zabierzmy sie z fala a wtedy to moze byc pieknie i na to licze.

Dodaj komentarz