Startujemy z akcją „Ładuj, cel, pal!”

Kibicowska mobilizacja karnetowa dzień drugi. Rozpoczęła się sprzedaż karnetów na sezon 2021/2022. Bilety i karnety będą tańsze niż w poprzednim sezonie.

Wiecie wszyscy jak ważny będzie dla naszego klubu nadchodzący sezon, cel jest 1 – tylko AWANS ‼️

#CzarneSerca – jesteśmy 12 zawodnikiem. Właśnie z tego powodu ogłaszamy mobilizację karnetową!

Prosimy o powstrzymanie się z zakupem karnetów, aż do finału KIBICOWSKIEJ MOBILIZACJI KARNETOWEJ, który ogłoszą wszystkie kibicowskie fanpejdże postem pt. „Pal!”.

To już za 2 dni !

Dzisiaj ŁADUJ! – rozmawiamy z ludźmi o karnetach, gromadzimy środki.

Jutro CEL! – wszyscy sprawdzają stan konta.

Pojutrze PAL! – po ogłoszeniu przez kibicowskie fanpejdże wszyscy kupujemy karnety‼️

To się opłaca! Z wielu powodów.

Pamiętajcie, że RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!

Author: Kwikster

Barwy moro, ciemny kaptur, Kwik to dziwny bywa stwór, o swej Polonii marzy dzień i noc i w Gwiezdnych Wojen wierzy moc [wierszyk z czasów ogólniaka... niezmiennie na czasie ;)]

22 thoughts on “Startujemy z akcją „Ładuj, cel, pal!”

    1. Wyjątkowo zgadzam się z alkoholikiem, proszę, wyjaśnijcie o co chodzi.

    2. Wyjaśnienie jest poniżej.

      Kibice maja swoją akcję marketingową to raz, a dwa to odniesie do słów Grega, że mobilizację nie mają przełożenia na dane działania kibiców.

  1. Ja też trochę nie kumam intencji, aczkolwiek nie widzę w tym nic złego, ostatecznie wszyscy mamy zbieżny cel.
    Tylko nie wiem po co tak kombinować. Z całym szacunkiem jeśli jestem o coś proszony to chciał bym wiedzieć „pod czym się podpisuję”, co, po co i dlaczego.

  2. Były komunikaty na wszystkich stronach kibicowskich/społecznościowych.
    Po pierwsze sama akcja ma zachęcić kibiców do zakupu karnetu, była zapowiedź.
    Dzisiaj jest post Ładuj, który ma zacząć przygotowania i zebrać fundusze przez kibiców
    Jutro post CEL, przedstawienie jaki kibice sobie postawili odnośnie sprzedaży.
    W środę PAL, kupowanie przez Polonijną społeczność, stowarzyszenia, grupy Kibicowskie.
    Marketing kibicowski, który już nie raz pokazał że się sprawdza.

    Druga rzecz, to słowa wypowiadane przez prezesa kilkukrotnie, że mobilizację kibicowskie nic nie dają i nie przynoszą efektu.
    Zobaczymy, bo to tak naprawdę pierwsza z nich po przyjściu Nitota.

    W tamtym roku niecałe 140 sprzedanych karnetów normalnych.
    Łącznie 263 ze wszystkimi karnetami (również dla dzieci).

  3. No coż, ja też nie rozumiem głębszego sensu tej akcji, ważne persony od Kibiców mają pokazać kto tu rządzi ?
    W taki sposób ? Nie wiem , nie wiem , nie rozumiem nic.
    Ceny biletów – ok, karnety – brakuje mi karnetu pośredniego – jest za 300 zł bez dodatkowych korzyści i za 1400 zł (kto tyle wywali ?) z korzyściami .Ja bym chciał za 500 zł z parkingiem (nie że jestem egoista, ale dojeżdżam samochodem spoza Warszawy, niełatwo postawić go w miarę niedaleko stadionu). Zresztą wydaje mi sie, że ten parking i tak nie jest zajęty w 100 % .

    1. Czy myślisz że Greg swoimi wpisami i obrażaniem kibiców zachęcilby do kupna karnetów?
      NIE.

      Kibice zrobili swoją mobilizację/mają pomysł czy skuteczny okaze sie już wkrótce.
      Patrząc po komentarzach na forum i fb jest szansa na powodzenie.

    2. Karnet za 1400 nie jest to cena wyliczona lecz sposób na wsparcie Klubu. Ja kładę ziobro na te benefity ale zakupie, właśnie tylko po to, żeby wesprzeć Klub. Nawet zdążający w złą stronę, kierowany przez besserwissera. Ostani raz.

  4. „Czy myślisz że Greg swoimi wpisami i obrażaniem kibiców zachęcilby do kupna karnetów?
    NIE.”
    Mogę mówić tylko za siebie, ale ja nigdy nie czułem się obrażony przez Grega.
    Jeśli ktoś się za jakiś niefortunny jego tekst obraził, to może warto puścić to w niepamięć? Bo wszyscy jedziemy na jednym wózku, a on na prawdę bardzo dużo zrobił dla tego klubu. Poza tym to też nie jest tak, że w jego stronę nie poleciały żadne niepotrzebne teksty, niekiedy też był ostro grillowany, niekoniecznie adekwatnie do sytuacji, jest człowiekiem, ma emocje itd…

  5. Nie traktuję tej akcji jako pokazu siły, a raczej jako pokazanie, że kibice za darmo własnymi siłami potrafią pomóc w budowaniu frekwencji. Nie chodzi o to, żeby Prezes Nitot bał się, ale żeby brał chociaż pod uwagę głosy kibiców, zamiast od razu odrzucać wszystkie pomysły.

    Nawet abstrahując od celu, akcja jest wg mnie marketingowo nieźle przemyślana. Pozwala przez kilka dni nakręcać ruch w internecie i w realu, aby potem przekuć to w liczbę sprzedanych karnetów. Akcja w żaden sposób nie uderza w klub (2 dni nie robią chyba żadnej różnicy), a może nawet pomóc w sprzedaży.

  6. To albo nie czytasz wszystkich wypowiedzi, albo udajesz.
    Greg swoimi komentarzami szczegolnie na fb obraza wszystkich, a komentują już tam ludzi nieliczni, którym zależy.

    Podsumowując.

    Ocenić czy to dobra mobilizacja czy nie będzie można później.
    Ja karnet dla.calej rodziny kupuje jutro po 19.11,
    Pozdrawiam

    1. Chyba tez jestem ślepy i głuchy, nie kojarzę żadnej obraźliwej wypowiedzi prezesa, poza niefortunnym zwrotem „ma to w dupie” odnośnie narzekania na ceny biletów.
      Rozumiem, ze cześć była urażona tym, że Greg chciał aby ściągnięto z trybuny baner anty-LGBT, ale jeśli kogoś to obraża to ma problem sam ze sobą. Czy uraziło Was to, ze Greg chce aby to klub miał zysk z cateringu i gadżetów klubowych, a nie grupa ultrasów?
      Greg włożył kupę pieniędzy w ten klub, uratował nas w ostatniej chwili. Nawet jeśli zdarza mu sie powiedzieć coś lekko nietaktownego, to musimy pamiętać, że się tutaj nie wychował i może nie znać realiów i zwyczajów.

    2. Kibice raczej mają pretensje o komentarze na FB, gdzie często reakcją na normalną krytykę (nie hejt) jest od razu wyzywanie od hejterów, najgorszych kibiców, fake fanów.

      Np.
      „Czytając te wiadomości, mówię sobie, że wśród fanów Polonii są cholerni głupcy, hejterzy, którzy nie robią NIC pozytywnego dla naszego klubu.
      Czy myślisz, że taka wiadomość zmotywuje kibiców do przyjazdu na stadion w sierpniu?”
      „Na szczęście wierzę, że negatywni, wstrętni fani tacy jak ty stanowią bardzo małą mniejszość.”

      W odpowiedzi kibice chcą pokazać, że robią coś pozytywnego, nakręcając sprzedaż karnetów.

    3. Dobra, przekonaliście mnie do tej akcji.
      Dzięki za wyjaśnienia.
      Tylko proszę, wygaszajmy wszelkie fuck upy, jedziemy na jednym wózku, wszyscy mamy wspólny cel.

    4. @Marcin_88 jako że sytuacją dotyczy mnie, nie życzę sobie byś wypisywał tu swoje domysły odnośnie gadżetów.
      Zapytaj się ile klub jest stratny na tych gadżetach przez ostatni rok.
      Jakie osiągał przychody, a jakie koszty.

      Owszem jeżeli robiliśmy gadżet celowy pod daną akcję to mieliśmy na nią finansowanie.
      Ale trzeba sie na tym trochę znac, klub przejął gadżety rok temu I co?

      Dni Dziecka, Reklama w metrze, banery przed meczami, plakaty, sponsorowanie postów na fb, akcja historyczna dla dzieci, pożegnania piłkarzy, akcje kibic, wieńce na wydarzenia historyczne.
      Mozna wymieniać chcesz dalej?
      Kamil P.

  7. Kamil. Ty z Jolą robicie dla klubu i społeczności ogromną robotę. Gadżety, akcje itp i td. chwała wam za to bo poświęcacie i swój prywatny czas i swoje środki.
    Prawda jest taka, że nowy właściciel dopiero się uczy pracy w specyficznym klubie, specyficznej społeczności. Ale powoli i jak widać małymi kroczkami robi postępy.

    Co do akcji karnetowej to wystarczyło dopisać choćby: ” Klub idzie w naszą stronę i słucha głosu kibiców. Pokażmy swoją jedność , pokażmy że nie tylko narzekamy i krytykujemy. Pokażmy, że na nas można liczyć i wykupujmy karnety dla dobra naszej Polonii”.

    Wydaje mi się że tego zabrakło i stąd się wzięły te nieporozumienia i niejasności co do akcji i szukanie kwadratowych jaj.

  8. Greg w dalszym ciągu nie rozumie, że Polonia Warszawa i jej kibice to bardzo specyficzni ludzie, część z nich wiele razy dostała od życia i zielonych ludzików po dupie, ma swoje jasne przekonania i nie każdy kto ma dużo pieniędzy musi narzucać swój światopogląd na sprawy poza sportowe.
    Ja powtarzam, awansujmy do 2 ligi a wówczas moze znajdzie się kolejny inwestor. Może Greg podzieli się władzą i trochę zmieni swoje podejście do kibiców.
    Na razie proponuję jakieś formy „współżycia” ale bez przesady.

    1. Wg mnie Nitot robi świetną robotę, przede wszystkim buduje klub, a nie skupia się wyłącznie na szybkich awansach. Najlepszym przykładem jest bardzo szeroka współpraca z MKS-em i rewolucja w Polonii II. Do tego doszła długo wyczekiwana sprzedaż biletów/karnetów przez internet. Transfery też bardzo cieszą, kto by 1,5 roku temu pomyślał, że będziemy oglądać na boisku Wełnę, Piątka i Pieczara + sporo wychowanków.
      Jedynie te komentarze trochę za ostre.

  9. Greg po przejęciu klubu był przez poprzednich „zarządców” negatywnie nastawiony do środowiska i myślę że stąd się wzieły jego takie a nie inne reakcje na wpisy i komentarze kibiców. Myślę, że w jego głowie coś się zmienia i nie postrzega kibica jako zło konieczne a raczej w jakimś (raczej niewielkim na razie) jako… partnera 🙂

  10. Oby rzeczywiście tych karnetów poszło więcej niż w zeszłym roku, cena jest zachęcająca, skład zespołu również.
    Też nabędę karnet, ten sezon nie ma przebacz, musimy awansować.
    Kto tam pisze na facebook niech tonuje Grega, we Francji też by mu tak nie szło z płatka z kibicami. Ja rozumiem że mam płacić, że muszę siedzieć cicho. Ale do póki będą wyniki, trybuny będą się cieszyć. Brak wyników równa się fala niezadowolenia , tak jest wszędzie. A przecież sporo kibiców pamięta ekstraklasę i oczekuje lepszej gry , umiejętności zawodników i profesjonalizmu sztabu szkoleniowego.
    Kiedy nie było kasy – oczekiwałem tylko dobrej gry i wysokiego miejsca w tabeli. Teraz kiedy mamy wszystko w moim rozumieniu – oczekuję awansu i nie jest to zbyt wygórowane żądanie.

Dodaj komentarz