Dopierała nie zarządza już marketingiem

Po raz kolejny dojdzie do roszady na stanowisku marketingowca w Polonii. Ostatni dyrektor tego działu Piotr Dopierała niedawno rozstał się z klubem.

Na stanowisku zastąpił Michała Rydza, który odszedł do Widzewa Łódź.

Dopierała początkowo był menadżerem kawiarni „Czarna Koszula”. Zajmował się także dystrybucją pamiątek klubowych.

Na razie nie wiadomo kto go zastąpi…

Author: Kwikster

Barwy moro, ciemny kaptur, Kwik to dziwny bywa stwór, o swej Polonii marzy dzień i noc i w Gwiezdnych Wojen wierzy moc [wierszyk z czasów ogólniaka... niezmiennie na czasie ;)]

18 thoughts on “Dopierała nie zarządza już marketingiem

  1. Z ta gra dla oka co mamy teraz to nic nie pomoze…nawet to dobrze ze stadiony zamkniete …w tej lidze zeby sciagnac ludzi na trybuny to tszeba albo byc liderem albo byc blisko i grac w miare dla oka innej mozliwosci nie widze ..po prostu to jest 4 poziom rozgrywkowy takze szkoda tych materginowcow bo oni sa uzaleznieni od gry druzyny.

    1. Janiu, proszę Cię nie strasz.
      Jeśli to miał być żart to za 2 tygodnie będzie dobry moment na takie rzeczy 😉

    2. Janiu zwykle z dość szerokim uśmiechem podchodzę do Twoich rewelacji, ale wyjaśnij mi proszę. Jak i komu ma się to opłacić?

      Obecne przepisy oznaczałyby dla Widzewa spadek do III ligi, a nie awans Polonii do II. Kto miałby pozostać przy życiu? My czy Widzew.

      Szczerze czasem się dziwie po co takie wpisy, ani to prawdopodobne, ani logiczne 😀

  2. Z tych dwóch ostatnich komentarzy, widać że niektórzy piszą aby pisać i niestety często nie mając pojęcia czego dotyczy zagadnienie. Moja uwaga dotyczy Kamyka, który wypisuje głupoty „to jest 4 poziom rozgrywkowy także szkoda tych marketingowców bo oni są uzależnieni od gry drużyny”. Z całym szacunkiem dla osoby, to z ekonomii należy się pała. Marketing nie polega na tym co ci się wydaje. Nie wiesz co to marketing, to zajrzyj do źródeł naukowych i nie ośmieszaj się swoją niewiedzą. Natomiast widać, że Janiu zna się na rzeczy i nie wypisuje bzdur. Obyś nie wykrakał. Jeśli miałoby do tego dojść to chyba z silniejszym klubem. A to może oznaczać również i to, że Polonia zostanie wchłonięta przez tego mocniejszego.

  3. Moze i pisze bzdury ..nie mam zeczywiscie pojecia czym sie marketingowiec w Poloni zajmowal i zajmoje .
    Po prostu pszetlumaczylem sobie
    Czym sie zajmije tu gdzie mieszam od lat ..wychodzi ze w Polsce nie obchodzi go frekfencja….i to jest czlowiek od….prosze moze mi pomozesz jakie jest glowne zadanie marketingowca w Poloni.

  4. Drogi Kamyku zagadnienie marketingu pośrednio Ci wytłumaczył Kwikster w swoim komentarzu, pisząc o opłacalności fuzji. Spróbuję to wyłożyć nie językiem akademickim, ale w najprostszy sposób. Tak więc marketing ma zaspokajać potrzeby właściciela osiągając zysk. To wszelkie działania i procesy służące tworzeniu, komunikowaniu, dostarczaniu i wymianie produktów, które mają wartość dla społeczeństwa, klientów i partnerów. W tym procesie często dochodzi do fuzji partnerów celem zwiększenia siły i potencjału (min. ludzkiego) jakim się dotychczas dysponowało. Z tych względów uważam, że Janiu wyciągnął poprawne wnioski.

  5. Przyjaciele… to tylko pomysł – może z czasem propozycja… żadna fuzja klubów… przy obecnym prezesie nie ma to sensu… ma wizję i będzie progres… dla Widzewa to nie opłacalne, a dla Polonii niepotrzebne… myślimy o wymianie doświadczeń, taktyk, pomysłów, inowacji i może nawet graczy… na razie jest pomysł…jak będzie oficjalna propozycja dam wam szczegóły jak to będzie wyglądało… mądre głowy pracują… szczególnie żeby to było z korzyścią dla obu stron… stron czyli klubów, żeby ktoś nie myślał, że ktoś tu robi biznes na Polonii… bądźcie zdrowi… wasz Janiu

  6. Do aspPolonia 21
    Wiesz to pieknie powiedziane .
    Tutaj sa twarde reguly wiedzej kibicow wiecej bisnesu…czyli reklam, sprzedanych gadzetow, jedzenia ,lodow,piwa itp itd tu nicht niemysle jaka strategie przyjac tu wszystko idzie z automati i jest uzaleznione od ilosci kibicow prosta ekonomia …..oczywiscie sa robione analizy ale to
    Kibic i tak na koncu decyduje o strategi.

  7. Nie mogę już wytrzymać tego niezasłużonego „pomnika informacyjnego” jakie zbudował sobie tu rzekomy Janiu. Zdjęcie które przedstawił Kwikster z panem Jackowskim jest mega celne, Kolejny przezabawny post i drama po słowach naszego polonijnego wróżbity…

    Nie ma mowy o żadnej fuzji ani sportowej, ani organizacyjnej. Z Widzewem relacje są dobre, co jest oczywiste ze względu na byłego pracownika SII i Polonii w łódzkim klubie. Sugerowanie i nazywanie tego fuzją, to już swoiste bajkopisarstwo z gdzieś tam zasłyszanej plotki. Pogratulować fantazji.

  8. To nie jest informator, tylko polonijny Wernyhora. Wernyhora, który nie zdaje sobie sprawy z tego, że nastał już XXI wiek, i przepowiadający przyszłość brodaty facet w baranicy, podparty kosturem, budzi raczej śmiech niż szacunek.
    A tak bardziej serio, to widać tu czyjeś mocno zawiedzione ambicje, pomimo niewątpliwych pewnie zasług. Ale żadne zasługi nie usprawiedliwiają bezrefleksyjnego kłapania ozorem.

    1. Wiedz tylko tyle Misiu jeden z drugim… poeci dziadostwa i braku szacunku… jak by nie ten Wernyhora to dziś byś na Legię, Hutnik lub (bez urazy… po Twoim zaściankowym stylu pisania się sugeruję) na FC Piaseczno, Wicher Kobyłka, Huragan Wołomin czy Legionowię chodził… juz tu bylo mnóstwo takich co wypisywać potrafili, a pomocy żadnej. Tak jak masz coś do zaoferowania to przyjdź i porozmawiaj… zaproponuj… srać do własnego gniazda potraficie, a pomocy żadnej… wstyd… tyle w temacie łajdackiego oczerniania…

    2. Janiu nie wiem z kim gadasz, ale jeśli o sprawie Twoich działań nie wie nikt w Widzewie ani w Polonii, to brzmi to zdecydowanie niepoważnie.
      Pytałem wysoko i wszyscy wzruszają ramionami 😉

Dodaj komentarz