Gdzie oglądacie nas najczęściej?

Po emocjach związanych z pierwszym meczem Polonii, który rozegraliśmy z KS-em Kutno możemy być zadowoleni z frekwencji na naszej stronie. W związku z tym chcielibyśmy Was zapytać o to „skąd” zaglądacie na DS i które materiały chcecie śledzić na naszych łamach. Jeśli możecie, to zachęcamy do odpowiedzi w komentarzach.

1. Na DS trafiam za pośrednictwem:

a) bezpośrednio,

b) z Google

c) z facebooka

d) z twittera

e) z youtube

f) z forum

2. Czytam DS:

a) rano,

b) po kawie,

c) przy obiedzie

d) po pracy

e) wieczorem.

3. Które z naszych social-mediów obieracie najlepiej:

a) profil na facebooku,

b) profil na twitterze

c) kanał na youtube

4. Za które materiały DS cenicie nas najbardziej:

a) niusy,

b) felietony,

c) galerie,

d) wywiady,

e) magazyn,

f) informacje o zgodach.

5. Jakich materiałów brakuje Wam na portalu?

***

Mimo tego, że zawsze mało zależało nam na liczbach chcielibyśmy Was zachęcić do polubienia/obserwowania/subskrypcji:

          

Będzie nam szalenie miło jeśli będzie nam łatwiej do Was dotrzeć i nadal informować na bieżąco o Polonii.

Author: Kwikster

Barwy moro, ciemny kaptur, Kwik to dziwny bywa stwór, o swej Polonii marzy dzień i noc i w Gwiezdnych Wojen wierzy moc [wierszyk z czasów ogólniaka... niezmiennie na czasie ;)]

34 thoughts on “Gdzie oglądacie nas najczęściej?

  1. Ad.1 – a/c
    Ad. 2 – a/b/c/d/e
    Ad. 3 – a/c
    Ad 4 – a
    (niestety to właśnie news’ów brakuje najbardziej – przy braku jasnych komunikatów ze strony klubu szukam czegokolwiek co w jakiś sposób odpowie na pytania o aktualne działania w klubie)

    1. 10 sierpnia 2020 o 12:18
      1 – A,
      2 – a,b,c,d,e
      3 – C,
      4 – a,b,c,d,e,f
      5 Jak poprzednicy poniewarz glowna strona praktycznie nie istnieje I praktycznie na nia jusz niezagladam nobo nic tam niema to cala uwaga sie skupia na was wiec jak by bylo wiecej od podszewki to by bylo na plus…

  2. Dzień dobry,

    Poniżej przedstawiam odpowiedzi na powyższe pytania:
    1. b
    2. a, d
    3. a, b, c
    4. a, d, b, c, e, f – w kolejności ważności materiału dla mnie
    5. Jeśli nie ma, to przydałby się sklep on-line z wlepami, koszulkami, szalikami. Sklep Dumy Stolicy.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojtek

  3. 1 b
    2 abcde
    3….
    4abcd
    5 Brakowało mi życzeń przy okazji ważnych dla Polaków świąt… Ja nie mam fb. Kiedyś na tę okoliczność przychodziła mi kartka pocztowa ze str.klubu. Ale to było ponad 20 lat temu. Brakuje mi odniesienia do informacji ze strony głównej. Czy to jest decyzja klubu czy kibiców, czy wspólna? Bo dla mnie to ważne

  4. Tak sobie patrzę na listę sprzedanych karnetów i dla mnie to jest jakiś ponury żart.
    Żenada.
    Widać mamy kibiców którzy potrafią wiele tylko ********* w internecie ale jak przychodzi co do czego to na zakup karnetu który ma pomóc klubowi nie ma za bardzo chętnych.

    To też „świetny” sygnał dla nowego właściciela który wydaje swoje miliony aby Polonia znów była wielka.

    Kibic u nas? Kibic u nas jest od wymagania a nie od kupowania.

    Dla porównania Widzew Łódź- sprzedanych 6500 karnetów z czego chyba 2500 w pierwszej dobie sprzedaży (tak tak wiem, że to druga liga, stadion też mają ładniejszy, wiem też, że jest trochę taniej)

    Ruch Chorzów- większość karnetów sprzedanych na większość sektorów

    1. Jest to przykre, ale klubowi też chyba nie za bardzo zależy. Nie ma właściwie żadnej akcji marketingowej, jeden news na oficjalnej to zdecydowanie za mało.

    2. A czy środowisku zależy?
      Zero newsów ze strony Stowarzyszenia to zdecydowanie za mało

    3. Też prawda, ale klub ma większe możliwości. Czy to byłby taki problem nagrać krótkie filmiki z Wojdygą, Piątkiem, Pazio, Wełną i Szymankiem? Akurat na każdy dzień tygodnia. Ściągnęli fajnych zawodników, dobrze tutaj kojarzonych, a w ogóle tego nie wykorzystują.

    4. To prawda. Promocja karnetów przez piłkarzy to i prosta i bardzo fajna rzecz. Wystarczyłoby nagrać krótkie filmiki.

      Ale czy sprawiłoby to, że sprzedaż karnetów skoczyłaby x5 albo x7?

      Nie.

      Mamy klub w 2 milionowym mieście i buduje sie fajny zespół a my po pierwszym dniu mamy sprzedanych lekko ponad 100 karnetów?

      Ja już nawet nie jestem oburzony. Mnie jest poprostu wstyd.

    5. Wykupienie reklamy na Facebooku nie jest takie drogie, można ustalić grupę docelową i zasięg.

    6. Piotrex- czyli nie widzisz problemu w kibicach a w tym, że klub nie wykupił reklamy na facebooku?
      Fb klubu ma 7 tysięcy polubień.
      Na samo DS wchodzi teraz dziennie 7-8 tysięcy osób.
      Sprzedaliśmy ponad 100 karnetów

    7. Taki wynik to wstyd, ale to klubowi powinno zależeć na sprzedaży. Ostatnimi czasy na mecze chodziło po 400 osób, więc tak dramatyczny wynik karnetowy mnie nie dziwi. Nie zrobiono właściwie nic, aby obudzić polonistów.

    8. Nie zrobiono praktycznie nic?

      Przyszedł taki gość który powstrzymał nasz upadek, spłacił wszystkie długi, wyłożył parę milionów, zakontraktował dobrych piłkarzy, kupił Czarną Koszulę, jest na ostatniej prostej żeby dogadać się z MKSem.

      A Ty mówisz „nie zrobiono praktycznie nic żeby obudzić polonistów”

    9. Tu nie chodzi o mnie. Ja już kupiłem karnet, dałem newsa, zachęcam ludzi do kupna na Twitterze. Bardzo doceniam to, co zrobił Nitot, bo wg mnie uratował Polonię.

      Możemy narzekać, że prawdziwych polonistów jest garstka, ale to niczemu nie pomoże. Na mecze Polonii chodziło ostatnio ok. 400 osób i mniej więcej taka grupa jest pewnie świadoma tego, co robi nowy właściciel. Klub robi zdecydowanie za mało, żeby promować swoje sukcesy. Jak wreszcie nagrano fajny film z podsumowaniem to popsuto go jedną głupią wypowiedzią, o której pisały wszystkie media.

      Owszem zakontraktowano dobrych piłkarzy, ale w ogóle tego nie potrafiono sprzedać. Przyszedł Piątek -> jeden news i koniec. Tak się wita takiego piłkarza? Gdzie są koszulki z Piątkiem do kupna, o które ciągle pytają ludzie? Tomek Wełna też w ogóle niewykorzystany, Wojdyga podobnie.

    10. Muchomor wiem, że Ty promujesz, piszesz na twiterze i bardzo mi się to podoba, to co pisałem nie było skierowane do Ciebie ale do tych którzy to przeczytają a nie kupili karnetu.

      Rozumiem też, że starasz się przedstawić punkt widzenia niektórych kibiców

      Potencjał marketingowy został zmarnowany czy innymi słowy niewykorzystany. Należało zrobić to 10 razy lepiej a zrobiono bardzo niewiele i to jest rzecz oczywista.
      Słowo jakie padło na vlogu nie powinno mieć miejsca.

      Ale jednak gdzieś tak poprostu jest mi żal, że u nas przed kibicem trzeba roztoczyć czerwony dywan i wystosować specjalne zaproszenie..

    11. Z tym się w pełni zgadzam. Niestety 3 ostatnie lata w III lidze bez żadnych perspektyw zrobiły swoje. Niemniej wierzyłem, że pójdzie powyżej 500 karnetów. Jak widać, sytuacja kibicowska jest jednak zła i jeszcze daleka droga do odrodzenia.

    12. Norweg, jak chcemy porównywać to róbmy to już do końca:
      Podajesz przykłady Widzewa i Ruchu, zatem „dla porównania”:
      *karnet na Widzew (225 zł na I ligę, dwie ligi wyżej niż Polonia + nowy stadion, gdzie możesz w spokoju zjeść, obejrzeć mecz i dopingować swoją drużynę),
      karnet na Ruch(200 zł + dla uczniów i studentów nawet 130 zł – III liga, zatem podobnie jak u nas, stadion też podobnego standardu – tzn. kompletna rudera).
      Bawią mnie te porównania, chyba niektórzy są tak odrealnieni, że nie rozumieją, że student nie kupi karnetu na III ligę za 420 zł. Nie zrobi też tego kibic, który na Polonii był ostatni raz w 2013 roku jeszcze w Ekstraklasie i miał karnet, który był tańszy niż obecnie. Karnetu nie kupią też nowi kibice, którzy na Polonii byli może z 2 czy 3 razy. No i w końcu nie zrobię też tego ja, z powodu arogancji i buty prezesa w ostatnim vlogu. Przy okazji podkreślę, Polonii dalej kibicuję, na wyjazdy będę jeździł, na K6 będę się pojawiał, ale nie tak często jak byłoby to możliwe przy rozsądniejszych cenach…… a w lipcu sobie wmawiałem, dobra dam te 350 zł na tę buraczaną ligę, w końcu moja POLONIA, ale naprawdę bez przesady…cennik znany, każdy rozsądniejszy mógł się spodziewać takiego zainteresowania karnetami, pisali o tym i kibice i stowarzyszenie, klub dalej swoje, zatem dlaczego się dziwicie…?

  5. Nie wiem jak jest obecnie z kupowaniem karnetów przez nowych kibiców. Kiedyś trzeba było najpierw kupić bilet w kasie i przy tej okazji zarejestrować się. Jeśli to się nie zmieniło, to nowi potencjalni kibice przez internet karnetów nie mogą kupić. W takim przypadku może należałoby umożliwić kupno karnetu wszystkim drogą elektroniczną.

    1. Tak wlasnie jest 🙂 wszystko jest ulatwione do maksimum

      Aspolonia21 kupuj karnet 🙂

  6. 1. Na DS trafiam za pośrednictwem:
    a) bezpośrednio,
    2. Czytam DS:
    różnie, najczęściej
    e) wieczorem.
    3. Które z naszych social-mediów obieracie najlepiej:
    mam wyjebane na social media
    4. Za które materiały DS cenicie nas najbardziej:
    a) niusy,
    5. Jakich materiałów brakuje Wam na portalu?
    materiałów historycznych. Kiedyś był cykl z dr Gawkowskim, który miał chyba 3 odcinki. Może jest szansa by to wskrzesić?

  7. Dodam jeszcze od siebie piątkę – choć to robota chyba innych, ale chyba na DS-ie też się ukazywało:

    5. Jakich materiałów brakuje Wam na portalu? – kolejnych wywiadów – wspomnień z naszymi byłymi piłkarzami. Oj, jak bardzo bym chciał posłuchać wspomnień Wojtka Kolipasa, Lesława Łopacińskiego, Tadeo Hankiewicza, Kotera, Poradeckiego, Włodzimierza Siudka i przede wszystkim Adama Karpińskiego.
    Tylko kto by się tej ciężkiej roboty podjął … 🙂

  8. Klub dla reklamy mogl zrobic wiecej to prawda ..ale na tym poziomie to wyniki robia reklame ..a tu kicha niby sklad ok ale wynik w plecy i to z beniaminkiem …przecietny Kowalski niewchodzi na strony Poloni…bo to 4 poziom rozgrywkowy …poki niebedzie wynikow i zawodnicy niezaczna jezdzic na 4 literach to tu za bardzo nic niepomoze…..pierwsze musi byc druzyna ..wyniki ..wtedy reklama ..co nam reklama da jak my z beniaminkiem na 4 poziomie przegrywamy to jest anty reklama niestety ……

  9. To prawda tylko zwycięstwa przyciągną więcej kibiców. Nie pozostawia się żadnych złudzeń, wypowiedzi typu „drużyna potrzebuje 5-6 meczów na zgranie”, „po siedmiu meczach odszczekasz” nie zachęcają do uczestnictwa w meczach. Ludziom szkoda czasu na patrzenie na docieranie się. Broń Radom zwolniła po sezonie wszystkich. A już ma dawno pełny skład i mecz na wyjeździe z Pelikanem zremisowała. Ten kto z życzliwości skrytykuje sztab (za widoczne mankamenty) ma na głowę wylewane wiadro pomyj, co mnie spotkało ze strony Janiu. Ludzie to czytają i to jest niestety strzał we własną stopę! A taki ponoć drugi Cezar „był, zobaczył i wrócił”. Tyle, że Cezar dodawał zwyciężyłem. Miał już kontrakt podpisywać super bramkostrzelny napastnik. I nie ma go. Kibiców się oszukuje, zwodzi. To odpycha. Szanse na zwiększenie frekwencji dadzą tylko zwycięstwa, że nie wspomnę, że szacunek wymaga wzajemności.

  10. 1. Nie pamiętam.
    2. Różnie, nie ma reguł, ale zwykle poświęcam dłuższa chwilę raz na kilka dni.
    3. Znam tylko YT.
    4. Informacje z działalności/funkcjonowania klubu.
    5. Co do treści jest wszystko co trzeba. Mogłaby „wydorośleć” sama forma strony/wygląd. Shoutbox mógłby być też rozbudowany o możliwość odpowiadania na konkretny wpis, byłby w ten sposób uporządkowany w wątki.

    Obawiam się natomiast, że DS może przekształcić się w „głos prezesa” podawany jako „głos trybun”.

Dodaj komentarz