Długo nie musieliśmy czekać na ruchy Polonii w gestii marketingu. Po dymisji dyrektor ds. marketingu Anny Redwan, dziś poznaliśmy nazwisko jej następcy. 

Aleš Šostok

Aleš Šostok

Klubowym marketingiem zajmie się Aleš Šostok. Czeski marketingowiec ma odpowiadać w klubie za pozyskanie nowych sponsorów oraz nowe zdefiniowanie kontaktów na linii klub – kibice.

Chcę pokazać mieszkańcom stolicy i nie tylko, że na Polonii jest fajnie. Przekonacie się o tym już wkrótce – zapewnia Šostok, który będzie także współpracował z Radosławem Majdanem w kwestiach poprawy polonijnego PR. 

– Startuję z działaniami marketingowymi od zera. Wraz z sukcesami sportowymi chcemy wynieść świadomość ludzi o Polonii na wyższy poziom. Jestem otwarty na współpracę z każdym, dla kogo dobro naszego klubu jest najważniejsze. Ze względu na to, że jestem kibicem tego klubu wszystkie sprawy dotyczące Polonii dotyczą mnie mocniej. Tym bardziej wierzę, że wraz z każdym chętnym do pomocy będziemy w stanie porozmawiać i spróbować wdrożyć fajne inicjatywy – zapowiada nowy manager ds. marketingu.

Źródło: własne