Sponsorzy chętni na Polonię. „Warszawska Polonia w świetle wystawy „Piłkarze dawnej Warszawy w tyglu wielu kultur” i książki „Futbol dawnej Warszawy””

„Gazeta Wyborcza” zwraca uwagę,na spore zainteresowanie reklamowaniem się na strojach piłkarzy Polonii Warszawa. – Mamy więcej chętnych niż powierzchni – mówi rzecznik prasowy „Czarnych Koszul” Adam Drygalski.

Z logo E&E Foods, nowego sponsora klubu, piłkarze Polonii zagrali już w Gąbinie z Błękitnymi w przegranym 0:1 meczu. Nazwa firmy nie jest za bardzo wyeksponowana, a jej właściciele na razie wstrzymali się przed oficjalnym ogłoszeniem zasad współpracy. – My też o nich nie mówimy, zgodnie z życzeniem właściciela, ale niedługo przyjdzie na to czas – tłumaczy Drygalski.

To nie koniec zdobywania biznesowych partnerów przez Polonię. W najbliższym czasie, może jeszcze w tym miesiącu, dopięty zostanie kontrakt z kolejną zewnętrzną firmą. – Umowa właśnie jest przygotowywana – mówi Drygalski. – To dla naszego klubu bardzo dobra wiadomość, ale jest też zła. Wkrótce nie będziemy mieli miejsca, żeby pomieścić nazwy sponsorów na koszulkach piłkarzy. Mamy więcej chętnych niż powierzchni – dodaje.

Marcin Kruczyk
Polonia jest coraz bardziej atrakcyjna dla sposorów (fot. MJPhoto)

Czym wytłumaczyć ten fenomen? W ekstraklasie Polonia miała dużo większe trudności ze znalezieniem sponsorów. – Jesteśmy klubem z tradycjami, odradzającym się na zdrowych zasadach. Sponsorzy to zauważają – tłumaczy w „Wyborczej” rzecznik „Czarnych Koszul”. Inna sprawa, że w tej lidze wkład sponsorów jest dużo mniejszy niż byłby w ekstraklasie czy nawet w I lidze. Ale mimo to reklama jest zauważalna, bo skróty pierwszych meczów w stacji Orange Sport oglądało nawet po 20 tys. widzów, a frekwencja na Konwiktorskiej jest podobna jak w poprzednich latach. Mecze Polonii w IV lidze ogląda średnio 2,5 tys. widzów.

Kibiców, którzy nie mogą przybyć na środowy mecz Polonii z Bugiem Wyszków (godz. 18:00), zachęcamy do zamówienia relacji SMS z tego spotkania. Dochód z serwisu zasili podopieczną kibiców Polonii w warszawskim ZOO, czarną jaguarzycę Beatę. Serwis dostępny jest w dwóch taryfach:

  • Jeśli chcesz otrzymać 3 SMS-owe meldunki z meczu piłkarzy Polonii z Bugiem, wyślij SMS o treści MECZ.1610 na nr 72480. Koszt usługi to 2,46 zł. Serwis obejmuje 3 SMS-y w trakcie spotkania.
  • Jeśli chcesz otrzymać 1 SMS-owy meldunek po meczu piłkarzy Polonii z Bugiem, wyślij SMS o treści MECZ.1610 na nr 71480. Koszt usługi to 1,23 zł. Serwis obejmuje wysłanie 1 SMS-a z wynikiem spotkania.

W najbliższy czwartek, 17 października o godzinie 18:30, w kawiarni „Czarna Koszula” na stadionie Polonii odbędzie się spotkanie „Warszawska Polonia w świetle wystawy „Piłkarze dawnej Warszawy w tyglu wielu kultur” i książki „Futbol dawnej Warszawy””. Meandry dziejowe „Czarnych Koszul” przedstawi dr Robert Gawkowski.

Podczas prezentacji będzie można obejrzeć oryginalne zdjęcia i film z 1936 roku oraz usłyszeć unikatowe nagranie Polskiego Radia z 1946 roku, w którym wypowiadają się zawodnicy i trenerzy Polonii, chwilę po zdobyciu mistrzostwa Polski na gruzach.

Były obrońca Polonii Marcin Jałocha został nowym trenerem Radomiaka Radom. Drużynę będzie prowadził do końca obecnego sezonu.

Źródło: własne / Emeriten Gang / Radomiak Radom

Author: Kwikster

Barwy moro, ciemny kaptur, Kwik to dziwny bywa stwór, o swej Polonii marzy dzień i noc i w Gwiezdnych Wojen wierzy moc [wierszyk z czasów ogólniaka... niezmiennie na czasie ;)]

3 thoughts on “Sponsorzy chętni na Polonię. „Warszawska Polonia w świetle wystawy „Piłkarze dawnej Warszawy w tyglu wielu kultur” i książki „Futbol dawnej Warszawy””

  1. Niech mi ktoś przypomni, proszę, kiedy i o której są do oglądania te skróty. Chętnie powiększę tę liczbę 20 tysięcy widzów, ale za cholerę nie mogę znaleźć informacji o emisjach tych materiałów. O tym, że sa one nie do znalezienia na stronie OS to już nie wspominam…

Dodaj komentarz